به يار هميشگیم ... به همسرم ...
من ِ او
سرگذشت کسی که هیچکس نبود

سلام قشنگم

سلام آروم جونم

سلام دریچه ای که از تو ... خدا رو بهتر و نزدیکتر درک کردم ...

سلام گلم

سلام به تو که با بودنت نذاشتی حسرت داشتن یه یار و همراه و همنفس واقعی توی دلم بمونه

دوستت دارم و تموم آرامشم رو این روزا از همین دوس داشتنه میگیرم

باید ببخشی که نمیرسم بیام و بنویسم ... خوب یه مقدارش برمیگرده به چندین هفته ی پیاپی سردردایی که داشتم و بعدم اونهمه اتفاقاییکه افتاد

اما همیشه مطالبی که می نویسی رو چک میکردم ولو شده با موبایل

از چای دونفره و هوای پاییزی گفتی و میدونی که چقدر واسم آرامش بخشه حتی تصورش

اما حال و هوای من بیشتر این روزا در گیر و دار گذروندن یه زندگیه خداپسندانه و عاقبت بخیر شدنمونه

خیلی دلم میخواد ته این عشق یه چیز خدا پسندانه و مقدس دستمونو بگیره

توی تموم نفسهام واسه سعادتمندی و رضایت خدا ازمون دعا میکنم

و آرزو میکنم که عشقمونو در پناه الطاف خودش پاک و معصوم نگه داره

گل من

شاید این روزا یه موقع هایی از خیلی چیزا واست صحبت کردم

اما باور کن فکرم درگیر هیچکدوم اونا نیست و دوس دارم فقط و فقط تموم نفسهامون به رضایت خدا ختم بشه

چیزی که تو همیشه توی این سالهایی که باهات بودم و زندگی کردم مدام دغدغه ی فکری و روحیت بوده

نمیدونی چه کیفی داره وقتی با خودم می شینم و فکر میکنم و بعد ... تهش می بینم تو چقدر پاک و معصوم و آسمونی هستی و این بزرگترین و مقدس ترین ثروتیه که خدا میتونه به آدم هدیه بده ...

ممنونم ازت بابت همه ی بزرگواری هات ... بابت همه ی همراه بودنات باهام توی کارای خوب ... توی حرفای خوب

گل من

من همیشه باهات دارم توی دلم همین مدلی صحبت میکنم و از مصاحبت باهات لذت می برم ...

دنیا خیلی کوتاهه ... و لذت بردن از این دسته از موهبت های خدا هم خیلی کوتاهه ... دلم میخواد اینقدر پاک و معصوم نگهت دارم و نگهم داری تا این لذت واسه جفتمون ابدی بشه ... چون همین ما رو به ابدیت ینی خدا می رسونه ...

قربون دستات

قربون خواسته هات

قربون هوسات که همش دو نفره اس و آسمونی

یار همیشگیه تو ... مهرداد

 

 



نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:

نوشته شده در تاريخ سه شنبه 28 آبان 1392برچسب:, توسط من ساعت 12:52 |